Monday, June 14, 2010

World Cup & Gula

Dah masuk matchday ke 4. Games agak bosan. Semua cuak² nak main attacking football, nak elak risiko kecederaan dan moral pemain down awal² tournament ni. Tengok england main attacking cantik, sekali keeper blunder terus semua down. Nasib la England, dah selalu overrated. So almost team try to play safe, which being outlined by the scorelines so far. Pakai Durex la nak play safe..cess..

Dah 3 malam stay up, bola punya pasal. Aku harap bila aku dah start keje hujung bulan ni, bodyclock aku dah tak ikut Greenwich la. Bakal tempat kerje pulak ade punch card. Mampos.
Tengok bola ni, jangan bola kontrol kita. Biar kita yang kontrol bola. Ni aku tengah bosan, sebab tu layan ajela.

Cite pasal stay up, stok gula dah lame makin kurang ni.. Semalam melilau satu taman Equine cari kedai gula, siap tersalah beli garam lagi 2 kg. Kurang masin punya tokey kedai, dah la bungkus macam gula, pastu buat tak tahu je mase aku capai garam tu..Nasib baik boleh tukar ngan susu cap teko.

Hmm, cari gula lagi payah dari cari pil kuda...Apa sudah jadi ni....

No comments: